8 septembrie 2008

Csenge

a avut o enterocolită urâtă, cu vărsături şi diaree, dar fără febră. Nu a vrut să mănânce, ca apoi nici măcar apa să nu o reţină. Aşa am ajuns aseară la urgenţă pentru o perfuzie cu glucoză şi săruri pentru rehidatare. Când am ajuns, chiar nu aveau nici un caz la urgenţa spitalului de copii. Sunt foarte mulţumită de modul în care am fost primiţi şi trataţi, în afară de -cum a menţionat soţul meu- că personalul crede că sunt şi psihologi de copii :). Şi nu am pus nimic în buzunare.
Csenge azi este mai bine. Nu a vomitat, ţinem regim, ca medicamente: Metoclopramid picături şi tablete de Furazolidon.
Mă bucur foarte mult, că nu a avut febră, că nu a fost nevoie de internare, că am fost acasă acum când a fost aşa de bolnavă.
Şi îl aşteptăm pe Balázs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...