13 decembrie 2008

Azi am citit

două articole despre margarină şi uleiurile hidrogenate.
Mai bine de un an, poate chiar doi, am trecut de la margarină la unt şi (mai puţin) untură de gâscă şi porc, doar foarte rar mai consumăm margarină.
Îmi amintesc că odată, acum un an jumate am cumpărat şi eu din curiozitate Delma cu unt. Acasă am citit eticheta, să văd, cât unt conţine. Am rămas fără cuvinte, când am văzut că doar 0,5%!!! Deci o cuite de 500 g de margarină conţine cel mult 2,5 g unt!

Şi acum cele două articole contra margarină:
1. pe pagina evenimentul.ro, Margarina, un "aliment" care răstoarnă orice regulă a nutriţiei.
2. pe pagina minteacopiilor.ro puţină chimie, Grasimi trans - efectele nocive asupra sanatatii .

Intersant.
De gândit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...