28 iunie 2011

A sosit şi la noi VACANŢA

de vară. Ce bine e!
La biblioteca pentru copii am găsit a carte cu activităţi pentru mici: "Marea carte a celor mici" apărută la Editura RAO. Am găsit în carte multe idei creative şi distactive pentru cei mici.
Îmi place să lucrăm împreună. Azi am tăiat, am lipit, am decorat fiecare câte un camion.
Ne place să mergem la bibliotecă. Chiar este o ocazie bună pentru a citi sau doar a răsfoi cărţi pe care nu le putem cumpăra nu doar pentru că sunt scumpe sau nu se mai găsesc în librării, dar şi pentru că spaţiul din locuniţă nu ne permite să depozităm atâtea cărţi. Cineva a spus că cărţile sunt pentru a fi citite nu depozitate. Aşa că zilele când mergem la bibliotecă sunt deosebite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...