28 iunie 2012

Bucurie

Din nou şi zi de zi vedem şi simţim bunătatea lui Dumnezeu.

Cea mai mare bucurie din ultimele luni şi săptămâni este fetiţa noastră, care este un dar de la Dumnezeu.
La începutul sarcinii medicul ginecolog mi-a spus că probabil are sindrom down, după ecografie. Dublu test arăta clar că riscul este mare (deşi citind am aflat că dublu test arată doar statistic, deci nu are nici o valore diagnostică). Nici o secundă nu ne-am gândit la avort "terapeutic". Dar am fost tristă când m-am gândit la câte probleme de sănătate poate să aibă... Nu am vrut să fac amniocenteză, pentru că există un risc de 1-3% de a pierde sarcina, şi asta nu am vrut. Ne-am rugat şi toată familia noastră a făcut asta. Cu trecerea lunilor s-a văzut, că totuşi totul e ok. Şi la final (sau la un nou început) s-a născut fetiţa noastră pentru care ne-am rugat când încă nu o aveam. Astfel numele ei înseamnă: dar de la Dumnezeu. Ne bucurăm de ea.

O altă bucurie pentru mine este că din nou pot să-mi folosesc wrapul.


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...