20 august 2008

Pregătire pentru naştere

Ieri şi azi am participat cu soţul meu la un curs de pregătire pentru naştere după metoda Lamaze. http://www.pregatirenastere.ro/

Mărimea tălpilor la 10 săptămâni de la concepţie.

A fost intersant şi am avut ce învăţa şi acum, înainte de a treia naştere. Îmi pare rău, că nu mi-am făcut timp pentru acest curs la începutul sarcinii. Dar şi acum a fost bine.

Am auzit la curs despre sarcină, dezvoltarea intrauterină, bagajul pentru spital, travaliu, respiraţie în timpul travaliului, naşterea, alăptarea, îngrijirea bebelui, gimnastică pentru gravide cu exerciţiul Kegel (scade necesitatea epizotomiei, previne incontinenţa urinară, previne formarea hemoroizilor), planificare familială. Iată şi o carte bună despre această temă. Nu doar o carte bună, ci şi o metodă foarte bună, sănătoasă despre reglarea concepţiei pe cale naturală:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...