28 aprilie 2010

Azi

am avut o zi plină. Şi încă nu s-a înserat.

Dimineaţa m-am grăbit să ajung la medic cu cei mici la ora la care am fost programaţi, dimineaţa devreme. Oare cât va ţine faza asta cu programări? De luna viitoare cine vine neprogramat şi vrea să fie consultat va trebui să plătească consultaţia. Casa de asigurări plăteşte doar 40 de consultaţii pe zi. Azi la prima oră deja era aproape plin ziua de mâine, deci se făceau programări pe poimâine. Excepţii: urgenţele, gravidele, sugarii.

Apoi ne-am jucat acasă în bucătărie: am desenat în gris. E foarte simplu şi amuzant. Le place mult la copii. Am pus în tavă gris. Desenele se "şterg" foarte uşor. Iar grisul îl pun deoparte şi când din nou sunt copii mârâiţi sau am nevoie de 5 minute libere iar scot două tăvi, le împart grisul şi e linişte şi pace. Binenţeles după trebuie măturat, aspirtat, adunat, dar merită.

... şi după muncă ce bine e să dormi în wrap. 

Până acum dormea cu câte o cărte, dar azi cu maşinuţe. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...