5 octombrie 2009

În ultima vreme

am avut ocazia să trec de câteva ori spre seară cu maşina pe lângă fabrica de detergenţi. Ce miros de detergent sau parfum! Când am trecut ziua cu tramvaiul pe acolo nu am simţit acel miros - care mie nu mi se pare plăcut, ci mă oboseşte. Nu îmi place ca hainele să îmi miroase a detergent sau balsam de rufe. Îmi place mirosul hainelor uscate afară la vânt. Dar rufele noastre nu au parte de vânt... Totuşi, de aproape patru ani nu mai folosesc balsam de rufe. Am înlocuit balsamul de rufe cu oţet alimentar. Maşina mea de spălat tolerează foarte bine această schimbare. Schimbare în bine, pentru că:
-e mai ieftin
-e mai ecologic
-mai puţine chimicale la noi în casă
-rufele rămân moi
-oţetul neutralizeză resturile de detergent ce rămase în rufe
-oţetul nu porvoacă alergii
-hainele miroase a proaspăt
-rufele, mai ales prosoapele îşi păstrează capacitatea de a absoarbe apa, pe când balsamurile reduc capacitetea de absorbţie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...